سوتی های این هفته

۱- “شعله زیر قابلمه از بس زیاده،نور خورشید داره چشمامو میزنه! ” یعنی ” شعله زیر قابلمه از بس زیاده،گرمای شعله داره چشمام رو میزنه! “

۲-یه مورد که دیگه فکر نمیکنم سوتی باشه،ارسال SMS های اشتباست.هر باری که می خوام چیزی بفرستم،حالا می خواد جوک باشه،حرف باشه یا هر چیزی باشه،اکثرا” اشتباه میفرستم به کس دیگه ای.این هفته هم کم از این سوتی نداشتم.چند وقت پیش که در مورد یه نفر می خواستم چیزی بفرستم به یکی از دوستام،اشتباهی فرستادم به خود اون شخص و کلی خجالت کشیدم. اما خدارو شکر حرفام زیاد حاد نبود و باعث خنده شد.

۳- ” مر هوقع” یعنی ” هر موقع”

+ نوشته شده در ;شنبه بیست و هفتم بهمن 1386ساعت;3:50 بعد از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در شنبه, 16 فوریه 2008 ساعت 3:50 ب.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

3 پاسخ به “سوتی های این هفته”

  1. سارا معصومی گفته :

    شنبه 27 بهمن1386 ساعت: 15:53

    ممنون که به من سر زدی و ممنون از لطفی که میدونم لیاقت من نیست . من بیست و پنج سالمه و با مهرانم سه سال پیش آشنا شدم و ازدواج کردم . امیدورام روزی طعم عشق واقعی را بچشی. پایدار باشی دوست نادیده.

  2. شیوا گفته :

    شنبه 27 بهمن1386 ساعت: 18:47

    سلام…… خوفی دوست جونم……..؟ حال و احوالت بعد از یه ولنتاین مزخرف چطوره….؟ من که هنوز تو هپروتم….. یکم امتحان دارم…. دعام کن…. بوووووووس

  3. کاوه گفته :

    شنبه 27 بهمن1386 ساعت: 21:14

    سلام

    واجب شد یه فرهنگ سوتی های پپری تهیه کنم. به نظرت چند صفحه، یا چند جلد بشه