خواب

این پستم رو با خوندن این مطلب از وبلاگ شیوا مینویسم…می خوایین بگین خرافاتیم، می خوایین هم نگین. اون دیگه به خودتون ربط داره.

همیشه وقتی می خوابم خواب میبینم. یه شب نیست که خواب نبینم…گاهی هم خوابایی که میبینم عین سریالن. مگه تموم میشن؟ هر چی وسطاش بیدار میشم، یه دوری میزنم تو خونه، همین که دوباره برم تو جام و بخوابم ادامش رو میبینم…اما اکثرا خوابام یادم میره و نمیدونم چی بوده یا تصویر مبهمی ازشون میمونه تو ذهنم…اما این وسط اگرم خوابی یادم بمونه، رد خور نداره که تعبیر نشه…گاهی جالبه که کم و بیش بدونم چی پیش میاد، اما گاهیم اصلا جالب نیست و یه جوری و ترس و دلهوره آوره.

به یه چیزیم معتقدم و اونم اینه که خواب رو هر طوری تعبیر کنی همونطور پیش میاد برات. تا حالا هم سراغ کتاب تعبیر خواب و از این حرفا نرفتم.

+ نوشته شده در ;سه شنبه هفدهم دی 1387ساعت;5:18 بعد از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در سه‌شنبه, 6 ژانویه 2009 ساعت 5:18 ب.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

3 پاسخ به “خواب”

  1. هری هالر گفته :

    چهارشنبه 18 دی1387 ساعت: 2:10

    نه خواب دیدن خرافاته، نه تعبیر شدن خواب، نه این که بعضی ها در خواب دیدن و خوابهای صادق دیدن، تواناییهای ویژه ای دارن. هیچکدوم خرافه نیست. ولی بعضیا دوست ندارن قبول کنن. ولی دوست دارن که دوست نداشتنشون رو به عقل نسبت بدن. تو گوش نکن!

  2. هری هالر گفته :

    چهارشنبه 18 دی1387 ساعت: 6:37

    بگم خدا چه کارت کنه! پست "موزیک و خاطره ات" رو خوندم و الان چند ساعته توی اینترنت ول می گردم که این موزیک رو دانلود کنم. متن ترانه رو پیدا کردم و فوق العاده بود. ولی اسم ترانه رو هرچی گشتم پیدا نکردم. این آتیشی که به پا کردی خودتم بیا خاموش کن! لینک دانلود میخوام. می خوام! می خوام! ندی جیغ می کشم! شبم دیگه مسواک نمی زنم!

  3. اورمزد گفته :

    چهارشنبه 18 دی1387 ساعت: 11:22

    کی؟ ما بگیم خرافتی هستی؟ نه اصرار نکن.
    تو واقعا خواب سریالی میبینی؟ اونوقت 90 شبیه یا یه هفته؟
    از اینکه کلی وب مارو نظر مالی کردی لطف کردی.