این روزا…

این روزا بطور عجیبی یه جای خالی رو شدیدا تو زندگیم حس میکنم…نمیگم که اگر اون جای خالی پر بشه ۱۰۰٪ اوضاعم از اینی که هست بهتر میشه، اما میدونم که تا یه حدی بهتر میشه. هر چند که پر شدن اون جای خالی هم برای خودش یه سری دردسرهایی رو داره که شاید باید خوشحال باشم که جاش خالیه و اون دغدغه ها رو برام ایجا نمیکنه…نمیدونم واقعا!

این روزا بطور بدی همش تو خودم فرو رفتم و کمتر سعی میکنم با کسی حرف بزنم…آدم بسیار پر شور و نشاطیم. تا حالا هر کسی باهام برخورد داشته بهم گفته که تاثیر بسیار خوبی رو آدم میذاری و این شادی و نشاطی که داری رو به بقیه هم منتقل میکنی… هیچ موقع خدا هم این خنده از لبم نمیره و نیشم تا پشت سر نفر بقل دستیم بازه…اما امان از اون روزی که خلقم تنگ بشه و سگ بشم. همه رو دیوونه میکنم و بدتر از همه اینکه اصلا حوصله خودمم رو هم ندارم.

این روزا همش دارم یه سیکل تکراری رو بطور دایره وار انجام میدم، بدون هیچگونه تغییری یا ایجاد موجی…از صبح که پا میشم همش دارم درس می خونم تا عصری…این وسط مسطها هم شاگردم میاد میره برای خودش… عصری که میشه یه چرخی دور خودم میزنم و یه دوشی میگیرم (تنها کاری که هیچوقت از تکرارش ناراضی نیستم)، یه کلی ای تو اینترنت میکنم و یهو میبینم ساعت نزدیک ۲ یا ۳ نصفه شبه و باید بخوابم و دوباره فردا همون سیکل تکراری رو انجام بدم.

نمیدونم این روزا باید چی کار کنم تا یه موجی ایجاد بشه و از این حالت در بیام…هر چی هست اصلا از این حس و حال خوشم نمیاد. اه ه ه ه!!!

+ نوشته شده در ;دوشنبه شانزدهم دی 1387ساعت;8:54 بعد از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در دوشنبه, 5 ژانویه 2009 ساعت 8:54 ب.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

2 پاسخ به “این روزا…”

  1. اورمزد گفته :

    سه شنبه 17 دی1387 ساعت: 1:4

    راستش زیاد هم تکراری نیست. اگه من واست از این سیکل وحشتناک زندگیم بگم که واسم گریه میکنی. تو زندگیت خیلی هیجان انگیزتر از مال منه.

  2. شیوا گفته :

    سه شنبه 17 دی1387 ساعت: 13:48

    وای سیکل تکراری گفتی…. منم بدجوری دچارش شدم…. ادمو میکشه…. الان یک ماه و نیمه که دقیقا هروز دارم کارای دیروزو انجام میدم….. عصبی شدم…. خداکنه این چند هفته ی باقی مونده زودتر بگذره که راحت بشم… واسه اسفند کلی برنامه ریختم… فعلا… بوس…..راستی یه نظر خصوصی واست میفرستم… نگا کن… بازم بوس