پس اون گفته معروف که : کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم چی میشه؟

این هفته بازم همون مشکل هفته پیش رو داشتم . شنبه و یکشنبه که مجله نیومده بودش رو کیوسک و دیگه دوشنبه که دیدم نیومده شاکی شدم و زنگ زدم دفتر مجله که دیدم اومده اما کیوسک دم خونه ما نیاورده. منم که چلچراغ خونم پایین افتاده بودش و از جای دیگه خریدم.

فرداش که داشتم از جلوی دکه رد میشدم آقاهه صدام کرد که آوردیم . منم که انگار از شکار خرس اومده باشم , با یه لبخند پیروزمندانه گفتم که از جای دیگه دیروز خریدم.

اما از شماره این هفته : روزی روزگاری ایران مثل همیشه عالی بودش . مخصوصا” که در مورد وقایع اتفاق افتاده در مورد سد سیوند نوشته بود. من خودم یکی از اون آدمهایی هستم که شدیدا” طرفدار این هستم که این سد به هیچ عنوان راه اندازی نشه. با تمام توضیحاتی که اینجا داده شده که مقبره کوروش کبیر ۹ کیلومتر با سد فاصله داره , اما بازم بعد از چند سال خطراتی که به این افتخار آریاییها صدمه بزنه, متوجهش خواهد بود. هر بار که یاد این سد لعنتی می افتم تمام بدنم از شدت ناراحتی شروع به لرزه میکنه و یه جورایی به هم میریزم.

پس اون گفته معروف که : کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم چی میشه؟ چطور میتونه آسوده بخوابه در صورتی که ماهایی که ادعای بیدار بودن میکنیم در حال نابودیش هستیم؟! 

+ نوشته شده در ;جمعه یازدهم اسفند 1385ساعت;3:14 بعد از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در جمعه, 2 مارس 2007 ساعت 3:14 ب.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

یک پاسخ به “پس اون گفته معروف که : کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم چی میشه؟”

  1. میترا راضی گفته :

    یک دنیا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه و اااااااااااااااااااااااااااااافففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففسسسسسسسسسسسسووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس میدونید ما ایرانیا باید بشینیم خون گریه کنیم
    ————————–
    متاسفانه، واقعا همینطوره