گل واژه

فکر میکردم این هفته کلاسا دیگه تشکیل نمیشه و راحت میشه درس خوند، اما نه تنها این هفته داریم میریم، but also آموزش گفته هفته دیگه رو هم همه بیان. که عمرا بریم. نا سلامتی شنبه دیگه امتحانا شروع میشه. اصولا تجربه ثابت کرده آموزش مثل خیلیا! که این روزا گل واژه!! زیادی می خورن، گل واژه خورده با این حرف زدنش.

به همین خاطر این روزا هم کلاس دارم هم تا یه وقت خالی پیدا میکنم سریع می افتم رو جزوه هام و خودم رو خفه میکنم. حالا یا برای امتحان می خونم یا چرکنویس هام رو پاکنویس میکنم و همینطوریم یه چیزایی می خونم. شبا تا 11 مشغول نوشتن و خوندنم.

با این حال یکی از درسام  -مالیه عمومی-  رو احتمالا حذف میکنم و این ترم امتحان نمیدم. اگر همین الان برم سر جلسه با 13-14 میتونم پاسش کنم، اما این نمره رو نمی خوام. واسه همین ترم دیگه میگیرم که با 20 پاسش کنم.

کاش این ترم هم یه چند روزی امتحانا عقب می افتاد. اونوقت بیشتر زمان برای خوندن داشتم. اونطوری مالیه عمومی رو هم حذف نمیکردم و همه رو پاس میکردم با نمره عالی. یعنی میشه که امتحانا به تعویق بیافته؟


خیلی دلم می خواد که یه برف بازی اساسی برم و عقده این 3-4 سال رو حسابی از دلم در بیارم. خدا جون! میشه یه برنامه ای برام ردیف کنی که بتونم برم و برف بازی کنم، در صورتی که به درس خوندنم هم لطمه ای نخوره و هیچ مشکلی از اون لحاظ! پیش نیاد؟


امشب با یکی داشتم حرف میزدم و صحبت معدل من و معدل اون اومد وسط. گفت “برای چی این همه می خونی؟…آخرش که باید کون بچه و پشت قابلمه رو بشوری، پس چه فرقی داره برات که معدلت 19 باشه یا 14؟”

جواب دادم درسته که در نهایت ممکنه همین چیزایی که گفتی پیش بیاد، اما چرا یه مادر یا همسر با سواد نباشم که وقتی بچم ازم یه سوالی میکنه نمونم تو جوابش و عین گاگولا نگاهش نکنم؟! اگر از درسی هم که خوندم استفاده نکنم، چرا یه خانه دار تحصیل کرده نباشم؟

واقعا متاسفم برای آدمایی که اینطوری فکر میکنن! حس چندش بهم دست میده وقتی بهش فکر میکنم.

+ نوشته شده در ;دوشنبه چهاردهم دی 1388ساعت;1:10 قبل از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در دوشنبه, 4 ژانویه 2010 ساعت 1:10 ق.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, روز نوشت های دانشگاهیم, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

2 پاسخ به “گل واژه”

  1. نگارینا گفته :

    دوشنبه 14 دی1388 ساعت: 10:51

    آخ گفتی ! منم هوس برف بازی کردم . ولی فک کنم در مرحله هوس بمونه و نتونم برم
    ———–
    اون دوستتم که اینو بهت گفته ، بعضیا از حسودیشون اینارو میگن عزیزم
    تو درس و مقشاتو خوب بخونیا ، آخر سر کارنامتو خودم میگیرم

  2. امیر ارام گفته :

    دوشنبه 14 دی1388 ساعت: 14:10

    منم براشون متاسفم ادم باید هر کاری ررو که میکنه به بهترین شکل ممکن انجام بده
    هر کاری …