جزوه های کش رفته شده!

چند وقتیه که با خودم دیگه جامدادی نمیبرم دانشگاه و فقط خودکار و مداد و پاک کن میبرم که بار اضافی نکشم دنبالم. چهارشنبه که اومدم خونه و داشتم کیفم رو جمع میکردم، هر چی دنبال خودکارم گشتم نبود!…پیش خودم گفتم: “به جهنم! یکی دیگه میخرم. نمیتونم خودمو بکشم که برای یه خودکار”

سر کلاس مجبوریم که خبرنگاری بنویسیم، و از اونجایی که روی جزوهام خیلی حساسیت دارم که همیشه تمیز و مرتب باشه و همیشه هم تو کل دانشگاه جزوه های من کشته مرده دارن، همیشه سر کلاس چکنویس مینویسم و تو خونه پاکنویس میکنم و در ضمن همونطور هم درس رو می خونم.

دیروز داشتم درسای روز سه شنبه و چهارشنبه رو پاک نویس میکردم…چکنویسهای روز سه شنبه تموم شد و رسیدم به چهارشنبه ای ها…هر چی گشتم دیدم نیست! لای پوشم رو گشتم، نبود! توی کیفم، زیر تخت،حتی لای کتابایی که با خودم نمیبرم، همه جارو گشتم نبود!!!

یادم اومد که چهارشنبه آخر وقت تو سایت که بودیم برای شاید ۴ دقیقه کیفم رو از خودم جدا کردم که برم تمرین خونه رو به استاد کامپیوتر نشون بدم که نمرش رو بگیرم. در حالی که در کیفم چارطاق باز بوده، جزوه هام هم روی کیفم بوده و یه نفر  لطف کرده و جزوه هام رو کش رفته.

از دیروز از سر درد دارم میترکم از عصبانیت 

+ نوشته شده در ;شنبه بیست و هشتم اردیبهشت 1387ساعت;11:49 بعد از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در شنبه, 17 می 2008 ساعت 11:49 ب.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, روز نوشت های دانشگاهیم, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

2 پاسخ به “جزوه های کش رفته شده!”

  1. نسیم شمال گفته :

    یکشنبه 29 اردیبهشت1387 ساعت: 10:43

    آخی…
    درک می کنم چه دردی داره

  2. فرزاد گفته :

    دوشنبه 30 اردیبهشت1387 ساعت: 8:29

    آرزویی ندارم جز پیدا شدن جزوه هایت……….