کدومشو باور کنم؟؟؟دم خروس رو یا قسم حضرت عباس رو؟

خداروشکر که بازیه دیروز ۱-۱ شدش.

امروز توی اخبار بودش( نمیدونم کدومش چون فقط صداش رو میشنیدم) که شنیدم دارن از هوادارهای دو تیم تشکر میکنن به خاطر اینکه هیچ خرابی به بار نیاوردن

اما توی روزنامه یه چیز دیگه نوشته.

مرگ نوجوان 16 ساله پس از پايان بازي پرسپوليس – استقلال
نوجوان 16 ساله يي به دليل ازدحام جمعيت پس از پايان مسابقه فوتبال «پرسپوليس – استقلال» از پل عابر پياده خارج از محوطه استاديوم به پايين پرت شد و جان باخت. عليپور، مدير روابط عمومي اورژانس تهران، با اشاره به اين حادثه گفت؛ 20 دقيقه از پايان مسابقه فوتبال ميان دو تيم پرسپوليس و استقلال گذشته بود که امدادگران اورژانس تهران مطلع شدند به دليل ازدحام جمعيت روي پل عابر پياده خارج از محوطه استاديوم آزادي، نوجواني حدوداً 16 ساله از بالاي پل به پايين پرتاب شده است. در پي وقوع اين حادثه امدادگران مستقر در محل به سرعت خود را به صحنه حادثه رساندند و متوجه شدند اين نوجوان به دليل ضربه به سر در دم جان باخته است. وي ادامه داد؛ جسد اين نوجوان که هويت او براي اورژانس مشخص نشد به پزشکي قانوني منتقل شد. عليپور ادامه داد؛ بر اساس گزارش اورژانس پس از بازي روز يکشنبه، 16 تن به صورت سطحي مجروح و سرپايي درمان شدند و تنها يک نفر به دليل شدت جراحت وارده به بيمارستان حضرت رسول (ص) منتقل شد.در همين حال پليس تهران بزرگ اعلام کرد در پي مسابقه روز يکشنبه 7 نفر به اتهام تخريب شيشه اتوبوس هاي شرکت واحد دستگير شدند. مرکز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ اعلام کرد؛ اين افراد توسط ماموران کلانتري 135 آزادي به اتهام اخلال در نظم عمومي و تخريب شيشه اتوبوس هاي شرکت واحد دستگير شده اند. اين در حالي است که معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران با صدور اطلاعيه يي اعلام کرده بود که حتي يک اتوبوس هم پس از بازي تيم هاي استقلال و پرسپوليس آسيب نديده است.

مرگ نوجوان 16 ساله پس از پايان بازي پرسپوليس – استقلال

کدومشو باور کنم؟؟؟دم خروس رو یا قسم حضرت عباس رو؟

+ نوشته شده در ;سه شنبه بیست و چهارم مهر 1386ساعت;0:35 قبل از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در سه‌شنبه, 16 اکتبر 2007 ساعت 12:35 ق.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

Comments are closed.