سال پس و پیش

خب امسالم داره تموم میشه و طبق عادت هرسالم می خوام ببینم امسال چطوری بود و من چطوری بودم؟

امسال سال بدی نبود و تفریبا میشه گفت خوش گذشت اکثرا. یه ذره اعصاب خوردکنی داشتم برای یه سری از کارام اما در کل همه چیز اونطوری که عالی میتونست باشه، بود با کمک خدا. اما اگر بخوام امسال رو با پارسال مقایسه کنم، پارسال خیلی توپ تر بود و کلی خاطره ناک بود برای خودش. شاید برای اینکه سال خودم بود!

امسالم من اونطوری که می خواستم هم بودم و هم نبودم. بودم از اون لحاظ که تونستم شادی رو به تمام معنا تو چشمای مامانم ببینم با کاری که کردم، نبودم چون این ترم رو حسابی گند زدم. این ترم خیلی تاثیر بدی رو من گذاشته اما باید تو سال جدید بازم مثل قبلم عالی بشم تا بتونم بازم تو چشمای مامانم شادی رو ببینم. شادی و سربلندی مامانم از هر چیزی برام بیشتر اهمیت داره.تو امسال یه سری موفقیت ها داشتم که خدارو شکر میکنم واقعا. امیدوارم تو سال جدید هم بتونم بیشتر به اون چیزای موفقیت ناکی که می خوام برسم.

امسال یه عضو جدید به اعضا خونمون اضافه شد که با اومدن خودش واقعا شادی رو آورده. نه اینکه تا قبل از اومدن پانیا شاد نبودیم، اما با اومدنش بیشتر تر شادتر شدیم. خدارو شکر میکنم از بابت داشتن یه همچین خانواده و فامیلی.

تو امسال خیلی تجربه های خوبی تونستم بدست بیارم. خیلی چیزا برام تغییر کرد و زندگی رو بهتر و آسونتر میتونم ببینم. هرچند که هنوزم اونطوری که باید نیستم و باید روی خودم خیلی کار کنم. اما تا اینحا هم خوب پیش اومدم. اگر بخوام به خودم تو امسال از ۲۰ نمره بدم، به جرات میتونم نمره ۱۵ بدم. اون ۵ نمره باقیمونده هم برای اینه که هنوز اونطوری که باید نیستم. خب طبیعیه، هنوز ۲۵ سالمه و کلی راه در پیش دارم.

برای خانوادم و خانواده های دیگه فقط و فقط آرزوی سلامتی و شادی دارم. بعدشم هر چیزی که هر کسی می خواد به خیری و شادی از خدا بگیره.


داریم میریم سفر. از اونجا مینویسم و اگر اوضاع زمانی جور بود عکس میذارم، اگر نه که عکسا بمونه برای وقتی اومدم.

تعطیلات به همگی خوش بگذره و سالی خوبی رو آغاز کنید.

+ نوشته شده در ;پنجشنبه بیست و هفتم اسفند 1388ساعت;6:49 بعد از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در پنج‌شنبه, 18 مارس 2010 ساعت 6:49 ب.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

3 پاسخ به “سال پس و پیش”

  1. phonix گفته :

    پنجشنبه 27 اسفند1388 ساعت: 20:10

    زندگی را در مسیری باید انداخت که آرام و بی دردسر باشد.فرمان این کاروان به دست تو گذاشته شده است پس باید در نحوه هدایت آن بسیار دقت و مهارت داشت و حال همه را در نظر گرفت

  2. phonix گفته :

    جمعه 28 اسفند1388 ساعت: 21:32

    سعی كن آرامش را تجربه كنی و صلح و ثبات را برای خود و خانواده فراهم سازی. در چنین شرایطی همه اعضای یك مجموعه میتوانند وظایف خود را كامل تر و بهتر انجام دهند.

  3. Meci گفته :

    جمعه 28 اسفند1388 ساعت: 23:6

    امیدوارم سال خوبی داشته باشی خواهر

    _______________
    پريا پاسخ ميدهد :
    مرسی خواهر
    تو هم نیز