از هر در سخنی

۱-امروز دانشگاه ما به طور عجیبی مرتب و نو شده بود. همه جا بوی آب میداد،انگار تازه از ماشین لباسشویی درش آورده بودن. آخه دیروز دکتر جاسبی اومده بوده دانشگاه ما. اون همه گل و شیرینی و اون همه کارها هم برای درازگوش کردن ماها بوده.درمورد من یکی که تیرشون خورده بود به سنگ چون من دیروز کلاس نداشتم که گل و شیرینی هاشون رو جبران کنم.

اما اگر از حق نگذریم دانشگاه ما واقعا” عالیه. امروز که متوجه شدم رتبه دانشگاه ما به A رسیده. رتبه های داده شده به دانشگاه به این شرحه:.A-a…B-b…C-c . این درجات هم نسبت به سطح اساتید دانشگاه ها سنجیده و داده میشن. دانشگاه ماهم ۹۰درصد اساتیدش دکتر هستند. فکرش رو هم نمیکردم که اونجا این رتبه رو بگیره.

۲-oops!تا یادمم نرفته اینو بگم. هفته پیش که امتحان میان ترم حقوق تجارت داشتم، امروز نمرش رو گرفتم. فکر میکنی چند شدم؟…..از ۴ ، ۴ گرفتم. ظاهرا” فقط من و یکی دیگه از بچه ها نمره کامل رو گرفتیم.

۳-نشسته بودیم تو کلاس تا استاد بیادش که به طور یهویی بچه های کلاس بقلی، دختر و پسر با جیغ و داد ریختن تو راه رو .ماها هم اینطوری  رفتیم بیرون که ببینیم چی شده؟ یه موش اومده بوده تو کلاس زیر پای یکی از دخترها و ….نمیدونم چطوری طبقه دوم موش اومده.جالب اینه که ساعت بعدش ما تو همون کلاس درس داشتیماما خداروشکر چون من نمیتونم پام رو پایین بذارم و باید روی یه صندلی دارز کنم خیالی نبود.

۴-صبح که تو مترو بودم یه آقا پسری به من گفت:هویج که به گفته بعضی ها(!)،غلط کرده تو گلی(یعنی من)

۵-دیروز شد یک ماه که پای من تو گچه…اگر همه چیز خوب بود قرار بود دیروز گچ رو باز کنم اما به خاطر این درد لعنتی که یه ثانیه هم نمی خواد قطع بشه باید تا ۱۰ دی گچ رو داشته باشمش..تازه بعد از اون هم معلوم نیست که باز میشه یا نه

+ نوشته شده در ;جمعه بیست و سوم آذر 1386ساعت;1:49 قبل از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در جمعه, 14 دسامبر 2007 ساعت 1:49 ق.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, روز نوشت های دانشگاهیم, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

6 پاسخ به “از هر در سخنی”

  1. vahid گفته :

    شنبه 24 آذر1386 ساعت: 0:20

    khoshhalam ke inbar nomrat khub shod
    hadde aghal ye kam khosh akhlagh mishi

    ishallaaaaa ke patunam zudtar khub beshe va betunid tu mosabeghe do va meidanie daneshghah, ham sherkat konid,,shayad avval beshid
    mesle man ke alan tu comment ghozashtan avvalam

  2. vahid گفته :

    شنبه 24 آذر1386 ساعت: 2:32

  3. کاوه گفته :

    شنبه 24 آذر1386 ساعت: 5:0

    سلام

    معذرت میخام که جند روزی نتونستم بهت سر بزنم. تو هم که نامردی نکردی و کلی آپ کردی!

    مطالبتو خوندم و با بعضیهاش خندیدم. انشالا همه امتحاناتتو با نتیجه خوب تموم کنی.
    اما واقعا چه درسهایی دارینا. بالشخصه از درسهای حفظ کردنی متنفرم

    شاد و پیروز باشی

  4. شیوا گفته :

    شنبه 24 آذر1386 ساعت: 16:19

    سلام عروس خانوم………حتما طفلکی جاسبی خیلی تو ذوقش خورده که موفق نشده تو رو ببینه….. خوشحالم که نمروتو گرفتی….. موفق باشی دوست من… بوسسسسسسسسسسس

  5. کاوه گفته :

    شنبه 24 آذر1386 ساعت: 21:9

    سلام

    بابت حضور همیشگیت ممنون.

  6. فرزاد گفته :

    یکشنبه 25 آذر1386 ساعت: 7:53

    سلام
    چون با هم هم رشته هستیم لینکت می کنم
    فعلا بای