…سقفی اندازه قلب من و تو…

همیشه از آهنگهای فرهاد مهراد خیلی خوشم میادش. اما هیچ وقت نمیدونم چرا آهنگاش رو نداشتم و یا اگرم کسی داشتش خسیس بازی در می آوردش و به من نمیدادش. یه چیزی رو هم میخوام اعتراف کنم.وقتی فرهاد مرد دقیقا” یادم نیستش که چند سالم بودش. اما این رو یادمه که هنرستانی بودم. نمیشناختمش اون موقع و زیاد برام مهم نبودش که کیه. اما حالا میدونم که کی بوده و خدا آمرزیدتش. و دلم میسوزه که چرا از زنده بودنش لذت نبردم. اما خوب ، اون موقع سن الانم رو هم نداشتم که بخوام بدونم کیه که.

به هر حال….دیشب توی یه سایتی داشتم میگشتم برای آهنگ که دیدم چنتا آهنگ از فرهاد داره.

لینک :سایتی که میتونی چنتا از آهنگهای فرهاد مهراد رو Down Load کنی 

اتفاقا” همون آهنگایی هم هستش که من دوست دارمشون.بیشتر از همه از آهنگ سقف و جمعه و صورتمو میبینم خیلی خوشم میادش.

 آهنگ سقف رو که میشنوم یه حس خوبی بهم دست میده.خواهرم روی یکی از کلیپ های عروسیش این آهنگ رو گذاشته. واقعا” برای اون موضوع آهنگبه جایی هستش….تو فکر یک سقفم…بیشتر از همه اونجایی رو دوست دارم که میگه : سقفی اندازه قلب من و تو.. شاید فکر کنی خل شدم یا دارم ادا در میارم یا شایدم جو زده شدم. اما نه. وقتی این قسمت از آهنگ رو میشنوم واقعا” به عمق دوست داشتن پی میبرم. خدا کنه که همه اینو بفهمن.

الان دارم آهنگ بوی عیدی رو گوش میکنم. داره میگه : با اینا زمستون و سر میکنم…با اینا خستگیمو در میکنم….

یاد عید می افتم.یاد بهار. بهاری که همیشه دوستش دارم. بهاری که میادش انگار منم تازه بدنیا میام.به قول فرهاد با اینا خستگیمو در میکنم…اما امان از روزی که بهار تموم میشه. خدا میدونه چه حس دلتنگی پیدا میکنم. قبلا” نوشتم. از تموم شدن بهارو امرداد همیشه دلم میگیره.

راستی یه کار دیگه هم کردم. مطمئنم اینو بگم حالت به هم میخوره. آهنگ صورتمو میبینم و سقف رو برای دوستم ایمیل کردم. شاید اونم دوست داشته باشه.اصلا” چرا نباید یه چیزی رو که خودم دوست دارم به کس دیگه ای نگم؟؟؟ مگه مال بابامه که نگم؟!!

+ نوشته شده در ;یکشنبه یازدهم شهریور 1386ساعت;1:46 قبل از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در یکشنبه, 2 سپتامبر 2007 ساعت 1:46 ق.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

3 پاسخ به “…سقفی اندازه قلب من و تو…”

  1. شیوا گفته :

    یکشنبه 11 شهریور1386 ساعت: 2:2

    سلام. منظورم اون پست از دوشنبه تا جمعه س

  2. شیوا گفته :

    یکشنبه 11 شهریور1386 ساعت: 2:28

    مرسی عزیز . امیدوارم دوستیتون پایدار باشه. بوسسسسسسس

  3. شیوا گفته :

    سه شنبه 13 شهریور1386 ساعت: 0:46

    ٍسلام.خوفی پریا جون.چرا دیر به دیر اّپ میکنی؟ یکی نیست بگه همه که مثه تو بکار نیستن…….