دو انگشتی

همیشه وقتی یه راهپیمایی در پیشه، تو کوچه و علی الخصوص خونه ما از حدود ساعت ۶ صبح به بعد دیگه نمیشه خوابید. چون دقیقا خونه ما یه جاییه که تو مسیر راهپیماییه و هر گروهی که رد میشه انگار دقیقا از رو بالشت و تشک ما  -مخصوصا من-  رد میشن! هرقدرم که بالشت و پتو میکشم رو سرم و شب قبلش چندین کاسه ماست می خورم که حسابی خوابم ببره و صدایی رو نشنوم، فایده نداره.

اصولا وقتی تو خواب شب هستم، اگر به هر دلیلی از خواب بپرم دیگه امکان نداره به همون عمیقی قبلش خوابم ببره و فرداش باید یه doggy day رو سپری کنم. حالا حساب کن وقتی ۳ شب خوابیدم و از ۶ اجبارا بیدار میشم، فرداش چجوریم دیگه.

اما خدارو شکر امسال نه صدایی رو متوجه شدم و نه اصلا صدایی به اون صورت می اومد. انگار که “این مردم نازنین” راهشونو کج کردن از اونور میرفتن یا وقتی میرسیدن سر کوچه ما همه با هم یهو سکوت رو رعایت میکردن و بصورت دو انگشتی شعار میدادن. به هر حال دستشون درد نکنه!


یارو میره راهپیمایی میبینه مردم برضد آمریکا شعار میدن، جوگیر میشه میره پای بلندگو میگه “خواهرا لطف کنین فردا تشریف نیارین، می خواییم فحش ناموسی بدیم!”

+ نوشته شده در ;پنجشنبه بیست و دوم بهمن 1388ساعت;10:23 بعد از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در پنج‌شنبه, 11 فوریه 2010 ساعت 10:23 ب.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

9 پاسخ به “دو انگشتی”

  1. مرحومه مغفوره گفته :

    پنجشنبه 22 بهمن1388 ساعت: 22:33

    خوبی پریا؟
    دلم برات تنگ شده! ع و ق چطورن؟
    _______________
    پريا پاسخ ميدهد :
    مرررررررررررررررسی
    الان تو وبلاگت بودم و داشتم آخرین کشفیاتت رو می خوندم
    همه توپن و سلام دارن

  2. علیرضا(مردی از مترو) گفته :

    جمعه 23 بهمن1388 ساعت: 0:36

    سلام

    اصولا هر جا اثری از مرحومه باشه ما هم همون دور و براییم اومدیم یه سر اینجا

    خونه ما رو چی میگی بغل پادگانه

    فلان فلان شده نصف شب وقتی دارن رد میشن گاهی با صدای بلند میگن"1 2 3 4"

    منم درست با همین آهنگ خدمت فامیلاشون عرض ادب میکنم
    _______________
    پريا پاسخ ميدهد :
    خوش آمدین خیلی

    تورو خدا؟! پس بازم جای ما خوبه.
    از طرف منم به مادر و خواهرهاشون خیلی سلام گرمی برسونید. اصولا اگر از طرف یه خانم سلام برسونید به یه خانوم دیگه خیلی بهتر قبول میکنن تا مستقیم از طرف خودتون باشه

  3. احسان عیوضی از افریقا گفته :

    جمعه 23 بهمن1388 ساعت: 9:40

    اصلا علی جان ما عادت کردیم … هر جایی مرحومه کامنت میگذاره بعدش اگه کامنت تو رو نبینیم فکر میکنیم اتفاقی برات افتاده !!!

  4. احسان عیوضی از افریقا گفته :

    جمعه 23 بهمن1388 ساعت: 9:40

    در جواب کامنتتون »

    احسان عیوضی مینویسد : خب اون بنده خدا فقط منو هل داد … اگه میتونست منو میکشت … منتها حیف اسلام دستاشو بسته بود :)))

  5. احسان عیوضی از افریقا گفته :

    جمعه 23 بهمن1388 ساعت: 9:42

    در جواب کامنتتون »

    احسان عیوضی مینویسد : آخ اگه بودید این مبحث سنوات رو اینجا … من راضیم 20 واحد مبحث سنوات پاس کنم نه اینکه 2 ساعت با اینها سر سنوات کلنجار برم !!!

  6. احسان عیوضی از افریقا گفته :

    جمعه 23 بهمن1388 ساعت: 9:45

    در جواب کامنتتون »

    احسان عیوضی مینویسد : آدرس برای این آدمهای کنه لازم نشد … همین که گفتیم یک عدد مردادی دیگر انتظار دیدار شما رو میکشد …… و اینا !!!

  7. saeed گفته :

    جمعه 23 بهمن1388 ساعت: 11:32

    اين راهپيمايي ها و تظاهرات ها خيلي خوبه براي دزدها.
    آخرين نمازجمعه آقاي رفسنجاني شب قبلش خونمو دزد زد و شب قبل 22بهمن امسال ecu ماشينمو بردن ديروز تو كلانتري از ماموره پرسيدم گفت اشكال از اينجاست كه شب قبل روزهايي كه اجتماعات است تمام نيروهاي كلانتريها رو كلا نيروي انتظامي رو مي برن آماده باش و دزدها خوب مي تونن جولان بدن.
    اينم از محاسن راهپيمايي ها و اجتماعات است.خوبه ماهم كاروبارمون رو ول كنيم بريم دزدي كنيم نه ماليات داره نه چيزه ديگه تازشم صبح ها مي تونم بخوابم

  8. زمان می گذرد گفته :

    شنبه 24 بهمن1388 ساعت: 19:42

  9. saeed گفته :

    شنبه 24 بهمن1388 ساعت: 20:48

    4 راه گذراندن روز عشق برای دختر خانم های مجرد

    اگر مجرد هستید ( و برایتان سخت است که این روز را تنها بگذرانید ، ما برای شما پیشنهاداتی داریم که شما نیز از روز ولنتاین خود لذت ببرید).

    روز عشق ایرانی سپندارمذگان (5 اسفند) یا خارجی که همان ولنتاین (25 بهمن) است یکی از قشنگ ترین روزها برای جوان ها است.

    اما ممکن است برخی از مجرد ها از رسیدن این روز دل خوشی نداشته باشند. چرا که برخلاف بقیه زوج ها باید این روز قشنگ و به یاد ماندنی را به تنهایی سپری کنند.

    1- سری به مغازه های حراجی بزنید و برای خودتان خرید کنید : تحقیقات و مطالعات اجتماعی نشان داده که یکی از تفریحات خانم های جوان سر زدن به مغازه های حراجی لباس و کفش و .. است. سعی کنید در این گردش مفرح ! حتما برای خودتان چیزی بخرید. یافتن یک لباس و یا کفش زیبا و ارزان قیمت برای شما هیجان بخش خواهد بود .

    2- یک روز آفتابی و شاد داشته باشید : امسال روز ولنتاین میان هفته خواهد بود اما شما می توانید با یک برنامه ریزی درست روز ولنتاین خوبی داشته باشید. سعی کنید چند ساعتی را با دوستان مجردتان بگذرانید ، یا شام را با آنها صرف کنید. برای یکدیگر هدیه کوچکی تهیه کنید و ولنتاین را با همدیگر جشن بگیرید.

    3- برای خودتان لوازم آرایش قرمز خریده و روز ولنتاین با آرایش قرمز رنگ ، به هیجان بیایید:یک لاک قرمز رنگ بخرید و روز ولنتاین لاک قرمز بزنید. لاک های تیره رنگ شما را به هیجان نمی اورد. پس سعی کنید از رنگ های شاد و خوش رنگ استفاده کنید. ناخن های پا را نیز فراموش نکنید. رنگ قرمز رنگ عشق و شادی است ، شما نیز باید این حس را به زندگی خود تزریق کنید.

    4- با دوستان تان به یک رستوران مجلل بروید: با دوستان مجرد تان به رستوران بروید و با خودتان با یک کیک ، بستنی یا قهوه و … پذیرایی کنید. بعضی اوقات باید با خودتان مانند یک شاهزاده رفتار کنید ؛ بنابراین سعی کنید در رستوران مجلل و زیبا یک میز رزو کنید و با دوستان تان جشن بگیرید. ؛ سعی کنید راحت باشید ، شما استحقاق این جشن را دارید