نمیدونم چه عنوانی برای این پستم بنویسم!!!

– چه امتحانی دادم، امروز…باقلوا پیشش هیچ بود…کلا ۵ دقیقه بیشتر نبودم سر جلسه که ۳ دقیقش انتظار برای رسیدن صورت جلسه بود…نیست که خیلی مشهورم همه دوست دارن هی ازم امضا بگیرن…حتی شما دوست عزیز!

– یه روزایی دلم می خواد کلا کلاس ملاسو بیخیال شم و به بیخیالی طی کنم…البته بر همگان واضح و مبرهن است که منظورم از کلاس، کلاس درس نیست!

– من هنوز با ۲۴ سال نتونستم در مواقع بحرانی زندگیم اختیار دهنمو داشته باشم و کنترلش کنم…البته از اون لحاظ.از کدوم لحاظ؟ عرض میکنم الان…در بحرانی ترین مواقع زندگیم وقتی دارم یه چیزی می خورم، راه دهنمو گم میکنم…حالا خوبه راه پر پیچ و خمی رو نباید طی کنم تا به مقصد برسم…یهو میبینم تو دهنم پر از خالیه، رو لباسم یه شاهکار فوق پست مدرنیسمی خودنمایی میکنه و لقمه گرام در حالی که داره بالا سرش رو نگاه میکنه، با همون نگاه معصومش از من می خواد که هر چه زودتر از رو زمین برش دارم…بدتر از اون اینه که آثار بجا مونده از اثر مذکور به هیچ صراطی راضی نمیشه از رو لباسم زحمت رو کم کنه.

– وای ی ی ی! چه سوزی می اومد امروز تو دانشگاه ما. از اون سوزای گدا کش بودااا! … به حدی یخ زده بود(!!!) که هر چی رو شوفاژ نشستم تا یه ذره گرم بشه، افاقه نکرد که نکرد.

طالع روزانه: متولد این ماه اگر ازدواج نكرده شرایطی فراهم خواهد شد كه بتواند در آن ازدواج كرده و به آرزوی خود برسد اما اگر متأهل باشد باید خود را برای شروع یك برنامه تازه آماده كند…این طالع روزانه هر روز در سایت کلوپ -همین سایتی که گوشه وبلاگم میبینید- برای متولدین هر ماه نوشته میشه…اینم طالع امروز منه… حالا چه آدم دهن لقی آروزی منو به مسئولین سایت لو داده، الله و اعلم!!!

+ نوشته شده در ;شنبه بیست و یکم دی 1387ساعت;3:40 بعد از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در شنبه, 10 ژانویه 2009 ساعت 3:40 ب.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, روز نوشت های دانشگاهیم, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

5 پاسخ به “نمیدونم چه عنوانی برای این پستم بنویسم!!!”

  1. اورمزد گفته :

    شنبه 21 دی1387 ساعت: 17:22

    امتحانت مبارک باشه
    یخیدنت مبارک باشه

  2. مبین.م گفته :

    شنبه 21 دی1387 ساعت: 17:49

    ما هم ایضا امتحان دادیم در حد باقلوا.

  3. آرام گفته :

    شنبه 21 دی1387 ساعت: 21:16

    پریسا جان من از وبلاگ این دو برادر بالایی به وبلاگ شما رسیدم
    بسی راه طولانی را پیمودم
    یک چایی به ما بدهید خستگیمون در رود

  4. آرام گفته :

    شنبه 21 دی1387 ساعت: 21:18

    هرچند امتحان را باقلوا دادی ولی امیدوارم پاس کنی واحدتو
    من که هروقت امتحان داشتم تا دقایق آخر می نشستم بلکه خداوند وحی بر ما نازل کند و جبرئیل به جای اقرا به ما بگوید کتب
    ولی نمی دونم چرا نمی شد

  5. شیوا گفته :

    یکشنبه 22 دی1387 ساعت: 1:21

    مبارک باشه خواهر… میگم نمیشه به این شرایط ازدواج که قراره تو این ماه واستون پیش بیاد بگین داداششو بفرسته تو طالع ما ؟ ثواب داره به خدا…