فیلم و شکوفه(!!!)

دیشب با مامانم رفتیم سینما فیلم “تیغ زن”…چون قبلا” ها از فیلمهای داوود نژاد خوشم می اومد فکر میکردم که از اینم خوشم میاد…پیشنهاد من برای شما دوست عزیز اینه که اگر میخوایین سر درد بگیرین فقط برین این فیلم رو ببینین…کل فیلم ۱ ساعت و نیمه، اما حدود ۴ ساعت از زمان فیلم رانندگی با سرعت زیاد تو جاده های ساحلی شمال هست. این آخریا که دیگه داشتم -گلاب به روتون- حالت تهوع میگرفتم.

نزدیکای آخر فیلم بود که یهو برقا رفت…چند وقت پیشا تو سینما بودم که بطور یهویی ناگهانی فیلم قطع شد و همه داد و بیداد راه انداختن تا دوباره فیلم پخش شد. اما دیشب تا برقا رفت همه زدن زیر خنده…فکر میکنم، یعنی مطمئنم که چون فیلم چرت و پرت بود و کماکان به همه حالت گلاب به روتون داشت دست میداد، خوشحالی میکردن که دارن زودتر میرن خونه و سالن رو شکوفه بارون نمیکنن.

بیرون که اومدیم قیافه مامانم دیدنی بود به خدا…خدارو شکر میکنم که یه شیشه آب یخ خریده بودم و هی اونو میخورد وگرنه الان از دیار باقی پست مینوشتم

+ نوشته شده در ;جمعه بیست و هشتم تیر 1387ساعت;12:59 بعد از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در جمعه, 18 جولای 2008 ساعت 12:59 ب.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

یک پاسخ به “فیلم و شکوفه(!!!)”

  1. شیوا گفته :

    جمعه 28 تیر1387 ساعت: 17:17

    آخی… منکه خیلی وقته دیگه سینما نمیرم… اخه پارسال زیاد میرفتم البته واسه وقت تلف کردن با بچه ها و دوستان اما هیچوقت فیلمی که خوشم بیاد ندیدم… همشون مسخره و به قول تو حال به هم زن…. میگم تهران چقدر برق میره… اینجا که از اول سال تاحالا یه بار رفت که اونم زور خودش برگشت….