نایلون یا لاینون؟

امروز آخرین روز دانشگاه بود تو این ترم.چه زود گذشتا!!!

خوشحال و سرمست،خیلی شیک،صبح علی الطلوع،سپیده نزده،بعد از صرف کله پاچه،ساعت ۱۰ صبح از خواب بیدار شدم و کارهام و کردم و رفتم.اگر بخاطر گرفتن کارت امتحان نبود عمرا” میرفتم…فکر کن من نرم دانشگاه(بازم امتحانا…بازم نمره ریاضی).

یه حماقتی(تو بخون خریت)کردم که هنوز موندم تو حسرتش.دوربینم رو گذاشته بودم که با خودم ببرم و عکس بگیرم از برف.صبح که پاشدم دیدم که دم خونه ما آفتاب شده و برفا داره آب میشن.پیش خودم فکر کردم که اگر اینجا اینطوره حتما” حسن قلعه هم برفا آب شده دیگه(فکر نمیکنم،فکر نمیکنم،اگر میکنم اینطوری فکر میکنم).اما قطار که به چیتگر رسید اینطوری شده بودم—>…یعنی امکان داره؟نه ه ه ه…،من دارم خواب میبینم.برفا آب نشده بودن و اتفاقا”چه طبیعت خوشملی شده بود

برفارو که دیدم یهو حار شدم برای برف و برف بازی.دردسرت ندم…بالاخره با یکی از دوستام رفتیم و جات خالی چه هوایی هم بود.یه سوز نرمی می اومد که همچینی یه نموره خوش خوشانم میشد،اما سوزش گدا کش نبود به هیچ وجه.کلی ی ی  پیاده روی کردیم(تا جایی که الان پام داره منو میکشه از درد)،اما خبری از برف بازی نبود.بگی نگی منم خوشحال شدم که برف بازی نکردیم…میترسیدم که اگر اسم از برف بازی بیارم و دوستم ویرش بگیره،نزدیک امتحانا چه خاکی بریزم تو سرم اگر مریض میشدم؟منم که مریض بشم بلا نسبت سگ،یه سگی میشم که نگوووو. خودم هم حوصله خودم رو ندارم و یه هفته رسما” با خودم قهر میکنم.

یه چیزی هم می خوام بگم که حتما” لاینون* لازم میشی.(ببخشید نایلون)…امروز که رفته بودم گروه برای گرفتن کارت،دیدم که اسمم رو برد زدن.نوشته بود: ” خانم پریا آ ورودی سال — ،دارای معدل ۳۰/۱۸ از ۲۵٪ تخفیف ویژه در شهریه برخوردار شده اند.”

* به یه آقایی(!؟) میگن: شما آشغالاتون رو تو چی میذارین که شبا میذارین دم در؟ میگه:والا نمیدونم تو نایلون یا لاینون(البته باید جوکش رو با لهجه بخونی تا بهتر متوجه بشیا)

+ نوشته شده در ;جمعه چهاردهم دی 1386ساعت;2:23 قبل از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در جمعه, 4 ژانویه 2008 ساعت 2:23 ق.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, روز نوشت های دانشگاهیم, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

یک پاسخ به “نایلون یا لاینون؟”

  1. کاوه گفته :

    یکشنبه 16 دی1386 ساعت: 8:29

    سلام

    بابت قبولی تو امتحانا اونم با یه همچین معدلی واقعا بهت تبریک میگم.

    امروز که حسابی برف اومده و میتونی هرچقدر دلت خواست برف بازی کنی. راستش امروز من با خودم چتر نیورده بودم مجبور شدم رو سرم لایلون بکشم