کلی مشعوف شدم

شنبه کلی مشعوف شدم وقتی رفتم دم دکه و دیدم  چلچراغ اومده. نمیدونم والا چی شده؟؟!!! معجزه که میگن همینه انگاری!! تو این دوهفته ای که رفتن جردن همش دارن سر موقع مجله رو میارن رو دکه.

این محرمانه رو هم که اصلا” نگووووو ! شده صاایران! از بس که محشره.شرایط محل و همسایه های دفتر جدید رو طوری تعریف کرده بودش که اگر تا حالا نرفته باشی اونجا به خوبی میتونی تصورش رو بکنی که چه جای باحال و با صفایی (!) و از این حرفا هستش!! تازه ه ه ه …این هفته تست چلچراغ هم داشتیم. وقتی میخوندمش میخواستم زمین رو گاز بزنم از بس که خندم گرفته بودش. اما نمیدونم چرا این هفته نه ساندویچ داشتیم و نه چسب زخم.

وقتی گزارش های تعارف نداریم نگرانمان باشید رو میخوندم همش تو فکرم این سوالها رژه میرفتن که این آدمها چه برخوردی با کسی که باهاشون مصاحبه میکردش داشتن؟؟ چه حسی خودشون از وضعیتشون دارن؟؟ و ۱۰۰۰ تا سوال دیگه. یه طورایی مو به تنم راست شده بودش و میلرزیدم. اول از همه دلم برای خود اون افراد و جوونیهاشون که به فنا داره میره – شایدم رفته – و بعد برای مادراشون سوختش و از خدا خواستم که کمکشون کنه.

وقتی صید قزل آلا در پاورقی رو میخوندم حسابی اولش کفری شده بودم از اینکه چلچراغم به جمع مجله های زرد پیوستش و تموم شدش.اما وقتی به آخرش رسیدم کلی کیف کرده بودم و خوشم اومده بودش.

وقتی آگهی های اشتغال رو میخوندم کلی خندم گرفته بودش. بیشتر از همه از آگهی فروش آپارتمان( پنت هاوس- خ فرشته-باغ فردوس- ۵۱۰ متر بنای فوق مدرن با طراحی کم نظیر – با دید عالی و مشرف به ۵ هزار متر باغ.فروشی نیست فقط خواستیم بگیم که ….بسوزید.) و کمک حسابدار( به یک دانشجوی حسابداری جهت حمل لوازم حسابداری های شرکتمان نیازمندیم.).کمک حسابدار و که میخوندم یاد خودم افتاده بودم که بعد از پایان درسم نکنه اینطوری بشم؟؟؟

یه سوال؟!! چرا علی میرمیرانی مصاحبه هاشو نگه میداره و یکی دوسال بعد میچاپتشون؟؟ خوب چرا همون موقع نمیچاپتشون که داغند؟؟

خلاصه که نمیدونم چی بگم کلی کیف کردم.

+ نوشته شده در ;دوشنبه بیست و هفتم فروردین 1386ساعت;2:54 قبل از ظهر; توسط;papary; |;

این پست در دوشنبه, 16 آوریل 2007 ساعت 2:54 ق.ظ ارسال شده است و مربوط به موضوع روز نوشت هام, نوشته هاي قديم پپري در بلاگفا. می باشد . شما می توانید با RSS 2.0 نظرات این پست را دنبال کنید.
Both comments and pings are currently closed.

 

Comments are closed.